RETUR
Som kund hos oss vill vi att man alltid ska kunna känna sig säker på att man får nya, fräscha och oöppnade produkter. Därav godkänns ej returer av testade eller öppnade produkter. Är dina produkter och dess förpackningar helt oöppnade kan du returnera ditt köp inom 100 dagar.
Återbetalning av mottagen och godkänd retur sker inom 14 dagar, när vi har hanterat din retur återkopplar vi till dig via mail.
REKLAMATION
Vid en reklamation är du välkommen att kontakta vår kundtjänst. Vi ber dig bifoga tydliga bilder/video där vi kan se defekten du upplever.
Vi förbehåller sig rätten att i första hand avhjälpa felet, i andra hand omleverans av varan och i sista hand återköp. Observera att vi inte står för returfrakt.
Avboknings policy
Som kund har du rätt att kontakta vår kundtjänst och avbryta ditt köp innan produkten har skickats. Vi vill dock informera om att vid avbokning av ett köp tar vi ut en administrativ avgift på 5% av det totala köpvärdet.
Denna avgift täcker de kostnader vi åläggs i samband med transaktionen, inklusive bank- och betalningsleverantörsavgifter.
100% Nöjdhetsgaranti
Testa produkten i 100 dagar. Om du inte är nöjd, kan du kontakta oss för att utnyttja din nöjdhetsgaranti och få en återbetalning. För att garantin ska gälla måste du returnera produkten. Observera att fraktkostnader för returen inte återbetalas.
Vi vill att du ska känna dig helt trygg med ditt köp.
Om du har några frågor, tveka inte att kontakta oss.
Vid eventuell tvist följer vi Allmänna Reklamationsnämndens beslut.